Markedets beste prisløfte

Vi er såpass sikre på de lave prisene våre at vi gir deg et prisløfte. Hvis du finner en tilsvarende lagerbod til en lavere pris hos en konkurrent, matcher vi prisen og gir deg i tillegg 10 % av mellomlegget tilbake - få markedets beste pris på lager.

Prismatch + rabatt på 10% av differansen

Klar tale fra kundene: Det handler om pris. OK Minilager har derfor fast lave priser på lagerleie. I tillegg har vi lansert bransjens beste prisløfte. Du kan derfor alltid være trygg på at du oppnår den laveste priser på minilager hos oss.

Vi har flest avdelinger i Norge, og med våre stordriftsfordeler er vi prispresser’n i markedet. Vi kontrollerer ukentlige konkurrentenes priser, og dersom vi en sjelden gang har en høyere pris, justerer vi straks ned prisen. Dersom du likevel skulle finne et annet minilager med en lavere pris, sørger vi for prismatch + en rabatt tilsvarende 10% av differansen.

Vilkår for prisløftet

Disse vilkår må oppfylles for at prisløftet skal gjelde

Prisen fra konkurrenten må være skriftlig
Prisløftet gjelder ikke for spesielle kampanjer eller åpningstilbud fra konkurrenten
Lageret må ha en tilnærmet lik størrelse
Prisløftet gjelder for tilsvarende lager, enten kaldtlager eller temperert lager
Prisløftet gjelder inntil 30 dager etter din bestilling
Konkurrenten må være lokalisert i samme kommune som vårt minilager. Dersom vi har flere avdelinger i samme kommune, gjelder prisløftet for vår avdeling med lavest priser.
Konkurrenten må være autorisert via medlemskap i den Norske bransjeorganisasjonen «Norwegian Self-Storage Association»

Få oversikten over alle våre priser